people who want to archieve their goal!!!

     entri hari ini mengisahkan cerita animasi yang menarik ramai perhatian org di facebook..

selamat menonton
http://www.cute-smiley.com

WARNING!!
stop the music box below this blog
(tak best nanti tiba2 jew cerita sedih lagu gempak)
                                                                                   

video


thank you 4 watching!!!




Cool text generator

COME BACK HOME...

WELL,
IM HOME!!!

http://www.cute-smiley.com  http://www.cute-smiley.com http://www.cute-smiley.com
celebrating dance!!!


yang pertama,
sorry,sbb lama tak update entry

yang kedua,
like i say last month
im busy for SPM..
http://www.cute-smiley.com

yang ketiga,
dtg nak melawat blog sendiri dan kawan2
http://www.cute-smiley.com
miss you all~

yang ke-empat,
tak lama lagi raya haji..yea!!
http://www.cute-smiley.com


and the last one is,

saya menyertai OXY CONTEST!!!



http://www.cute-smiley.com
please vote for me..
by clicking "like" below:





Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net


http://www.cute-smiley.com
blushing~

minta maaf....

salam,kepada blogger yang selalu menjenguk,terjenguk..atau tidak sengaja untuk menjenguk..dn macam2 lagilah...naz nak minta maaf(belum raya lagi)...sbb lama tak update blog...antara sebab lma tak update blog:


http://www.cute-smiley.com
sibuk
untuk TRIAL SPM....




http://www.cute-smiley.com
nak keputusan yg bgur utk SPM




http://www.cute-smiley.com
stress dn
takde mood nak update..




http://www.cute-smiley.com
tak mampu nak taip bila bulan puasa..
wuaa..lapar...




http://www.cute-smiley.com
buat persediaan raya~...
huh~....




last sekali....






http://www.cute-smiley.com

rasa nak mati~~..
(gurau jew)
tak smpai ke tahap nih...




mungkin dekat raya nih..naz jarang kot update blog...tapi....tu tak bermakna pintu rumah tak dibuka untuk blogger singgah kat sini kan...jadi kalau ada masa naz akan g dtg beraya ke blog2 laen...hehe...
 dan naz ingin mengambil kesempatan nih nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI YANG MULIA...







           selamat hari raya untuk semua blogger
 jangan lupa
datang beraya ke blog mr.sindarela
ok...














Cool text generator

tidak puas hati!!!!!

  apa yang naz tak puas hati.....dah nak dekat hari merdeka....mesti ke nak buat kecoh2....selepas baca di aizatshafiq.com.......rasa tidak puas hati tentang isu Kedutaan Malaysia di Jakarta di lempar najis..


      http://www.cute-smiley.com
marah!!!!


org giler buat demonstrasi yg menunjukan
tahap mentaliti mereka dimana..


dengan beraninya mereka pijak
bendera malaysia..


JAKARTA, 23 Ogos — Kedutaan Besar Malaysia ke Indonesia di sini telah dilempar najis manusia oleh penunjuk perasaan daripada kumpulan Benteng Demokrasi Rakyat (Bendera) pada satu demonstrasi petang ini.
Seorang daripada 37 penunjuk perasaan itu telah melemparkan najis itu ke dalam perkarangan kedutaan itu melepasi pintu pagar hadapan dan di atas kepala barisan anggota polis Indonesia yang sedang mengawal ketat di hadapan bangunan itu.
Mereka turut melepaskan najis itu ke atas bendera Malaysia yang dipijak-pijak di atas jalan tempat mereka berkumpul di hadapan kedutaan itu.
Kumpulan itu sebelumnya telah membawa lima bungkusan najis itu, ada yang diletakkan dalam kertas bungkusan makanan, dalam plastik dan dalam kotak polisterin dan dinyatakan sebagai “hadiah” untuk Duta Besar Malaysia ke Indonesia kerana Malaysia selama ini telah beberapa kali memberi “najis” yang lebih kotor kepada Indonesia.
Dengan tiba-tiba seorang daripada mereka melempar bungkusan kertas berisi najis itu ke dalam pagar kedutaan itu dan pada masa yang sama, najis turut dilepaskan ke atas bendera Malaysia yang mereka sedang pijak itu.
Demonstrasi itu diadakan bagi menandakan kemarahan mereka terhadap Malaysia yang mereka dakwa telah merendahkan maruah Indonesia dalam insiden di perairan Bintan pada 13 Ogos lalu apabila polis Malaysia menahan tiga pegawai penguatkuasa Kementerian Kelautan dan Perikanan Indonesia.
Ia juga untuk menyatakan kekecewaan rakyat terhadap kepemimpinan Presiden Susilo Bambang Yudhoyono, yang dikatakan sangat lemah menghadapi Malaysia.
Berikutan kejadian lempar najis itu polis Indonesia menangkap tiga orang pelaku berkenaan.
Demonstrasi itu berlangsung selama sejam.
Seorang wakil kumpulan itu kemudian memberitahu wartawan yang meliputi peristiwa itu bahawa mereka telah memberi kata dua kepada polis Indonesia iaitu lepaskan rakan-rakan mereka itu daripada tahanan atau mereka akan melakukan operasi usir rakyat Malaysia petang ini.
Operasi yang dinamakan “Sweeping Rakyat Malaysia” itu dirancang akan dilakukan di hadapan bangunan kumpulan itu di Jalan Diponegoro, Menteng, di sini.
Polis Indonesia telah menugaskan ramai anggota untuk mengawal ketat di hadapan bangunan kedutaan Malaysia, setelah mendapat maklumat bahawa demonstrasi berkenaan akan disertai antara 300 dan 500 penunjuk perasaan.
Dalam insiden di perairan Malaysia-Indonesia itu, bahagian penguatkuasa Kementerian Kelautan dan Perikanan menahan tujuh nelayan Malaysia manakala Polis Marin Malaysia pula menahan tiga pegawai pengkuatkuasa kementerian dari Indonesia itu, masing-masing kerana didakwa menceroboh wilayah masing-masing.
Kedua-dua negara kemudian membebaskan tahanan-tahanan itu pada 17 Ogos lepas. — Bernama

Adakah mereka yang buat demonstrasi ni sengaja nak timbulkan kemarahan rakyat Malaysia? Sedangkan kedua-dua negara telahpun mengambil satu persetujuan dengan membebaskan kedua-dua tahanan?-petikan dari aizatshafiq.com





Cool text generator

ceramah di bulan puasa alahai.....

       salam 1 malaysia dan selamat sejahtera, baru habis dengar ceramah dlam facebook...ada ke lam fb?????

http://www.cute-smiley.com
ada kew..
nak tengok!!!!


ceramah nih tak boring tau tak macam sesetengah ceramah buat
http://www.cute-smiley.com
ZZZZ.......


tetapi ceramah ni dijamin BEST!!!

http://www.cute-smiley.com
suka!!!!!


tanpa buang masa mai kita tengok video ceramah untuk bulan ramdhan...

http://www.cute-smiley.com




video

part1




video
part 2


                                                                                
                                            

entry nih sepatutnyer siap pada 21/8/2010
tetapi ada ckit masalah teknikal
anyway..


 best tak???

http://www.cute-smiley.com
????


itu jew lah untuk entry hari ini..

http://www.cute-smiley.com
bye!!!
Memberi Hanya Yang Terbaik!!!!


http://www.cute-smiley.com
peace!!!

kenapa yek???

salam ramadhan,selepas blogwalking selama 1 jam....tiba2 naz rasa iri hati dengan blogger2 lain sbb mereka dapat DUIT dari nuffnang...(iri hati taklah sampai dengki)...maklumlah selama dengan nuffnang...income masih kosong lagi.....dah 1001 cara dah naz guna, tapi sama je dengan RM0.00...... ....bagaimana nak dapat 1sen.....Hehehe...harap maklum...












Cool text generator

Text generator

sorry lambat update,naz ada satu kisah yg hendak dikongsikan kepada kengkawan..tanpa lengah masa...alkisahnya bermula....







satu pg ahmad bgun dr tido n bersiap utk ke sekolah.dia ke dapur utuk sarapan, tp pg itu ibunyer tidak menyediakan sarapan utk nyer.. sbgai ank yg baik ahmad tdak merungut,d capai roti n d lumur kn jem untuk bekalan ke sekolah, sampai d sekolah d lihat nyer kantin ditutup,
ahmad:fuhh,nasib baik aku bwk roti,klau x mati kebulur la aku hri nie..
d waktu rehat ahmad dgn belagak nyer mkn roti dpan member2 nyer,dgn perasaan riak dan agkuh...dlm hati nyer"mesti member2 aku jelez sb aku..msti diorang kelaparan..
sedang asyik mkn,tiba2....PANG!!!!!!!!!(penampar hingap d pp ahmad)
guru displin: dah la xpuasa mkn,mkn dpn kwn2 yg lain plak 2,meh ikut sy ke blik dsplin!!!!!
ahmad bru sedar yg hari nie hari petama puasa... ptt la xde sarapan utk nyer...


pengajaran:??????


lain kali org kejut utk sahur cepat2 bgun... kang dah xtau bila start puasa


naz ingin mengucapkan... 














Cool text generator


THE CHICKEN TALE..MUST READ


Dia pernah memberitahu dalam mimpiku bahawa dia tak nak dibogelkan sekiranya pelanggan ingin membelinya.
Dan dia telah cuba sedaya untuk keluar daripada kisah hidupnya yang penuh dengan derita , akhirnya dia telah mencuba untuk melarikan diri daripada kokongan Bapak Ayam. Lari dan lari...
Bukan hanya kaum wanita sahaja yang digunakan , malah kaum lelaki seperti rakan aku dibawah ini turut dibogelkan atas kerana Nafsu Manusia terhadap kami.
Ramai diantara rakan - rakan kami telah meninggalkan kami bergitu jauh dan semoga Roh mereka dirahmati ...
Rakusnya Manusia Meratah Daging kami..






THE END OF THE LITTLE CHICK...HEHEHE



      POOR CHICKEN.............LET EAT THEM...HUAHAHAAHA





THANK YOU 4 VIEWING MY BLOG...

...COME AGAIN...




LEAVE YOUR COMMENT
...BELOW..
TQ










Blogger Templates

warna sesuatu kertas melambangkan...

"Ani : "Mengapa engkau menulis surat cinta dengan kertas    berwarna Hijau Muda?"

Ena : "Surat warna Hijau Muda itu bererti "Aku Cinta Padamu"

Ani : "Kalau kertas itu bewarna Biru Muda apa ertinya?"

Ena : "itu melambangkan Suasana Pilu"


Ani : "Kalau kertasnya berwarna Merah?"

Ena : "Asmara Yang Membara"

Ani : "Kalau kertasnya warna Putih?"

Ena: "Suci, Bersih dan Jujur "

Ani : "Kalau kertasnya Kuning?"

Ena: "Melambangkan Hati Yang Gersang"

Ani : "Kalau Merah Jambu?"

Ena: "Sedang Jatuh Cinta"

Ani : "Kalau kelabu?"

Ena : "Melambangkan Hati Yang Sedang sedih"

Ani : "Kalau kertasnya Hitam?"

Ena : "Banyak tanyer la ko nie, Itu namanya kertas karbon.. bodoh! "





kan dha kena dhaa.....hahahahahah......






zwani.com myspace graphic comments
Myspace Thank You Graphics





Blogger Templates
Blogger Templates

menyanyat hati

" Abg...tlg dtg umah segera, URGENT!!!!! ". Hakim baca sms sepantas
kilat. Terus call balik phone Ina. Tak berjawab. Hakim cemas. Tak pernah Ina hantar sms macam tu. Hakim kelam kabut hidupkan enjin kereta. Dia risaukan kekasih tersayangnya itu. Macam-macam dalam kepalanya waktu itu.

Dia kenal Ina sejak dari zaman kanak-kanak lagi. Keluarganya berjiran
dengan keluarga Ina. Dari kecik mereka bermain bersama, kalau main
masak-masak dia sanggup bertumbuk dengan Farok semata-mata nak jadi bapak kerana Ina mesti jadi mak. Pernah Farok cakap dia pondan sebab sentiasa bermain dengan Ina waktu Farok dan Saleh ajak main askar-askar. Dia ajak jugak Ina main askar-askar tapi Ina cakap budak pompuan mana boleh main permainan kasar-kasar macam tu. Sebab itulah dia sukakan Ina, lembut, penyayang dan penuh ciri-ciri keperempuanan. Bila masuk sekolahpun, dia dan Ina berbasikal sama-sama ke sekolah. Walaupun Farok dan Saleh selalu kutuk bila dia tak mahu 'Racing BMX' dengan depapun dia tak kisah. Dia rela dikutuk oleh kawan-kawan daripada meninggalkan Ina kayuh basikal sorang-sorang.

Dia pernah kena belasah sampai lebam bijik mata oleh 'Husin and the
gang'
yang mengganggu Ina masa darjah tiga. Waktu darjah 4, bila dia mula
lancar
tulis baca dan tahu berpantun sikit-sikit diapun tulis surat kpd Ina
"Pen
merah pen biru, U baca I love U' bersama sebijik gula-gula Hacks
sebagai
hadiah harijadi Ina...gara-gara surat itulah dia jelingan tajam Mak
Ropiah
ibunya Ina yang terjumpa surat itu waktu menyemak buku sekolah Ina. Mak
Ropiah memberitahu hal itu kepada ibunya, dan hasilnya dia terpaksa
menadah
telinga menahan leteran maknya. Nasib baik bapak tak tahu, kalau tidak
naya.


Hakim gelak sorang-sorang waktu teringatkan peristiwa itu tapi
fikirannya
kembali cemas mengingatkan sms Ina tadi. Sudah hampir 15 kali dia cuba
hubungi telefon Ina tapi masih tidak berjawab. Dia amat risau kala itu,
fikirannya menelah perkara yang buruk-buruk saja. Dia risau kerana Ina
tinggal seorang diri. Rakan serumah Ina, si Baizura sedang bekerja kala
itu. Dia tahu, Ina kerja shift pagi tadi, Baizura kerja shift malam.
Dia
risau kerana panggilannya tidak berjawab. Dia risau takut-takut rumah
Ina
dimasuki penyamun yang memang menjadi-jadi akhir-akhir ini. Baru-baru
ni,
ada rumah di kawasan perumahan Ina dimasuki perompak. Dia berdoa jika
rumah
Ina dimasuki perompak sekalipun janganlah kekasih hatinya itu
diapa-apakan,
ambiklah barang apa saja yang mereka mahu asalkan Ina tidak
diapa-apakan.
Dia berdoa sungguh-sungguh.


Dia bercinta dengan Ina sejak darjah 6 lagi, sejak dia mengerti apa
itu
baligh bagi seorang laki-laki dan perempuan. Hingga sekarang mereka
masih
bercinta. Kasihnya pada Ina dah macam Gunung Everest, tak tergoyahkan.
Jika
tak ada aral melintang hujung tahun ini, (masa PERODUA cuti plant
shutdown
2 minggu) keluarganya akan masuk meminang Ina. Ina akan menjadi surinya
yang sah dan dia tak mahu apa-apa yang buruk terjadi kepada bakal
isterinya
itu.


Keretanya memecut laju memasuki kawasan perumahan Ina. Sebaik berhenti
di
depan rumah Ina Hakim terpa keluar dari kereta. Dia lompat pagar rendah
rumah Ina. Dia terpa ke pintu sambil jerit "Ina, Ina". Dia pulas tombol
pintu, pintu tak berkunci. Dia betul-betul cemas. Dia ketuk pintu bilik
Ina. Dia dengar esakan Ina. Ina menangis. Hakim makin cemas. Dia ketuk
lagi
pintu bilik Ina sambil panggil nama Ina. Hakim tak boleh bersabar lagi,
dia
pulas tombol pintu bilik Ina. Juga tak berkunci. Dia masuk bilik Ina,
dia
tengok Ina teresak-esak atas katil. Rambut Ina kusut masai, Ina tekup
muka sambil menangis. "Ina, apa yang terjadi sayang" Hakim cuba pujuk Ina.
Ina masih dalam sendu. "hu...hu..." " Ina, cakap kat abang elok-elok, apa yang dah jadi" "Hu..hu" Hakim dah tak sabar, dia dah tak peduli walau apapun yang akan keluar dari mulut Ina. Dia akan terima walau seburuk manapun berita yang akan keluar dari mulut Ina. Hakim goncang bahu Ina. "Ina, what hell is going on...tell me!!"

Suara Hakim kuat kali ini. Ina berenti menangis,

Ina tatap wajah Hakim, Ina renung mata Hakim.

MMmm "Bang, Ina lapar, nak makan nasik . Duit gaji tak masuk lagi."
Nanti cukup 27hb Dis nie, Ina bayar blk ek? Tak pun bila Ina dapat Bonus baru bayar.





heheheheh.......itulah cerita hari pada ini........apakah pengajaran cerita ini kelas...!!







Blogger Templates
Blogger Templates