people who want to archieve their goal!!!

tidak puas hati!!!!!

  apa yang naz tak puas hati.....dah nak dekat hari merdeka....mesti ke nak buat kecoh2....selepas baca di aizatshafiq.com.......rasa tidak puas hati tentang isu Kedutaan Malaysia di Jakarta di lempar najis..


      http://www.cute-smiley.com
marah!!!!


org giler buat demonstrasi yg menunjukan
tahap mentaliti mereka dimana..


dengan beraninya mereka pijak
bendera malaysia..


JAKARTA, 23 Ogos — Kedutaan Besar Malaysia ke Indonesia di sini telah dilempar najis manusia oleh penunjuk perasaan daripada kumpulan Benteng Demokrasi Rakyat (Bendera) pada satu demonstrasi petang ini.
Seorang daripada 37 penunjuk perasaan itu telah melemparkan najis itu ke dalam perkarangan kedutaan itu melepasi pintu pagar hadapan dan di atas kepala barisan anggota polis Indonesia yang sedang mengawal ketat di hadapan bangunan itu.
Mereka turut melepaskan najis itu ke atas bendera Malaysia yang dipijak-pijak di atas jalan tempat mereka berkumpul di hadapan kedutaan itu.
Kumpulan itu sebelumnya telah membawa lima bungkusan najis itu, ada yang diletakkan dalam kertas bungkusan makanan, dalam plastik dan dalam kotak polisterin dan dinyatakan sebagai “hadiah” untuk Duta Besar Malaysia ke Indonesia kerana Malaysia selama ini telah beberapa kali memberi “najis” yang lebih kotor kepada Indonesia.
Dengan tiba-tiba seorang daripada mereka melempar bungkusan kertas berisi najis itu ke dalam pagar kedutaan itu dan pada masa yang sama, najis turut dilepaskan ke atas bendera Malaysia yang mereka sedang pijak itu.
Demonstrasi itu diadakan bagi menandakan kemarahan mereka terhadap Malaysia yang mereka dakwa telah merendahkan maruah Indonesia dalam insiden di perairan Bintan pada 13 Ogos lalu apabila polis Malaysia menahan tiga pegawai penguatkuasa Kementerian Kelautan dan Perikanan Indonesia.
Ia juga untuk menyatakan kekecewaan rakyat terhadap kepemimpinan Presiden Susilo Bambang Yudhoyono, yang dikatakan sangat lemah menghadapi Malaysia.
Berikutan kejadian lempar najis itu polis Indonesia menangkap tiga orang pelaku berkenaan.
Demonstrasi itu berlangsung selama sejam.
Seorang wakil kumpulan itu kemudian memberitahu wartawan yang meliputi peristiwa itu bahawa mereka telah memberi kata dua kepada polis Indonesia iaitu lepaskan rakan-rakan mereka itu daripada tahanan atau mereka akan melakukan operasi usir rakyat Malaysia petang ini.
Operasi yang dinamakan “Sweeping Rakyat Malaysia” itu dirancang akan dilakukan di hadapan bangunan kumpulan itu di Jalan Diponegoro, Menteng, di sini.
Polis Indonesia telah menugaskan ramai anggota untuk mengawal ketat di hadapan bangunan kedutaan Malaysia, setelah mendapat maklumat bahawa demonstrasi berkenaan akan disertai antara 300 dan 500 penunjuk perasaan.
Dalam insiden di perairan Malaysia-Indonesia itu, bahagian penguatkuasa Kementerian Kelautan dan Perikanan menahan tujuh nelayan Malaysia manakala Polis Marin Malaysia pula menahan tiga pegawai pengkuatkuasa kementerian dari Indonesia itu, masing-masing kerana didakwa menceroboh wilayah masing-masing.
Kedua-dua negara kemudian membebaskan tahanan-tahanan itu pada 17 Ogos lepas. — Bernama

Adakah mereka yang buat demonstrasi ni sengaja nak timbulkan kemarahan rakyat Malaysia? Sedangkan kedua-dua negara telahpun mengambil satu persetujuan dengan membebaskan kedua-dua tahanan?-petikan dari aizatshafiq.com





Cool text generator

ceramah di bulan puasa alahai.....

       salam 1 malaysia dan selamat sejahtera, baru habis dengar ceramah dlam facebook...ada ke lam fb?????

http://www.cute-smiley.com
ada kew..
nak tengok!!!!


ceramah nih tak boring tau tak macam sesetengah ceramah buat
http://www.cute-smiley.com
ZZZZ.......


tetapi ceramah ni dijamin BEST!!!

http://www.cute-smiley.com
suka!!!!!


tanpa buang masa mai kita tengok video ceramah untuk bulan ramdhan...

http://www.cute-smiley.com




video

part1




video
part 2


                                                                                
                                            

entry nih sepatutnyer siap pada 21/8/2010
tetapi ada ckit masalah teknikal
anyway..


 best tak???

http://www.cute-smiley.com
????


itu jew lah untuk entry hari ini..

http://www.cute-smiley.com
bye!!!
Memberi Hanya Yang Terbaik!!!!


http://www.cute-smiley.com
peace!!!

kenapa yek???

salam ramadhan,selepas blogwalking selama 1 jam....tiba2 naz rasa iri hati dengan blogger2 lain sbb mereka dapat DUIT dari nuffnang...(iri hati taklah sampai dengki)...maklumlah selama dengan nuffnang...income masih kosong lagi.....dah 1001 cara dah naz guna, tapi sama je dengan RM0.00...... ....bagaimana nak dapat 1sen.....Hehehe...harap maklum...












Cool text generator

Text generator

sorry lambat update,naz ada satu kisah yg hendak dikongsikan kepada kengkawan..tanpa lengah masa...alkisahnya bermula....







satu pg ahmad bgun dr tido n bersiap utk ke sekolah.dia ke dapur utuk sarapan, tp pg itu ibunyer tidak menyediakan sarapan utk nyer.. sbgai ank yg baik ahmad tdak merungut,d capai roti n d lumur kn jem untuk bekalan ke sekolah, sampai d sekolah d lihat nyer kantin ditutup,
ahmad:fuhh,nasib baik aku bwk roti,klau x mati kebulur la aku hri nie..
d waktu rehat ahmad dgn belagak nyer mkn roti dpan member2 nyer,dgn perasaan riak dan agkuh...dlm hati nyer"mesti member2 aku jelez sb aku..msti diorang kelaparan..
sedang asyik mkn,tiba2....PANG!!!!!!!!!(penampar hingap d pp ahmad)
guru displin: dah la xpuasa mkn,mkn dpn kwn2 yg lain plak 2,meh ikut sy ke blik dsplin!!!!!
ahmad bru sedar yg hari nie hari petama puasa... ptt la xde sarapan utk nyer...


pengajaran:??????


lain kali org kejut utk sahur cepat2 bgun... kang dah xtau bila start puasa


naz ingin mengucapkan... 














Cool text generator


THE CHICKEN TALE..MUST READ


Dia pernah memberitahu dalam mimpiku bahawa dia tak nak dibogelkan sekiranya pelanggan ingin membelinya.
Dan dia telah cuba sedaya untuk keluar daripada kisah hidupnya yang penuh dengan derita , akhirnya dia telah mencuba untuk melarikan diri daripada kokongan Bapak Ayam. Lari dan lari...
Bukan hanya kaum wanita sahaja yang digunakan , malah kaum lelaki seperti rakan aku dibawah ini turut dibogelkan atas kerana Nafsu Manusia terhadap kami.
Ramai diantara rakan - rakan kami telah meninggalkan kami bergitu jauh dan semoga Roh mereka dirahmati ...
Rakusnya Manusia Meratah Daging kami..






THE END OF THE LITTLE CHICK...HEHEHE



      POOR CHICKEN.............LET EAT THEM...HUAHAHAAHA





THANK YOU 4 VIEWING MY BLOG...

...COME AGAIN...




LEAVE YOUR COMMENT
...BELOW..
TQ










Blogger Templates